MISS MARKETING WORDT: THE FUTURE WILL TELL

De meeste mensen zullen mij nog kennen van Miss Marketing; business in de Evanomie. Mijn boek over feminine branding, gericht op professionals die  beter willen aansluiten op de meest koopkrachtige doelgroep ter wereld:vrouwen.

De afgelopen jaren heb ik heel veel bedrijven mogen helpen en inspireren. Wel kwam ik  meer en meer tot de conclusie dat  Miss Marketing zich niet beperkt tot vrouwen. Miss Marketing gaat voornamelijk over de de reikwijdte van de megatrend van de feminine future. De afgelopen tien jaar is er een waarde verschuiving geweest van het masculiene naar het feminiene; zo is er meer aandacht gekomen voor delen, zorgen en feminine design. De impact van deze trend is gigantisch groot en raakt ook andere mega trends zoals vergrijzing, verstedelijking en de ecotrend.

THE FUTURE WILL TELL, HET BURO VOOR TREND INTELLIGENCE EN TREND ACTIVATIE

In 2016 startte ik met The Future Will Tell, the agency voor trend intelligence en  trend activation. Uiteraard speelt The Feminine Future hierin nog een belangrijke rol, maar als als mega trend is de feminine future enigszins over zijn top aan het raken. Ze begint zich te vervormen naar een nieuwe trend, die ik graag XXY-Futura noem. Een trend waarin het mannelijke en het vrouwelijke steeds meer met elkaar gaan blurren en het gedrag en attitudes van mensen steeds minder te koppelen zijn aan hun gender. Man en Vrouw en de verhouding tussen deze twee blijft een razend spannend gegeven dat continue in beweging blijft en impact heeft op de tijdsgeest.  Maar zoals gezegd er zijn meer trends die onze wereld vormgeven en kansen bieden voor organisaties en individuen. Ik hoop je hier nog vaak van trend stories te mogen voorzien.