ABOUT ME

Hey Hi, ik ben Mabel. Trend Agent, spreker, schrijver, marketing expert, blogger en ondernemer.

Het is mijn missie om mensen en merken te helpen bouwen aan de best mogelijke toekomst.

Lange tijd heb ik gewerkt als marketeer en in marketing liggen nog steeds mijn roots. In de margarine  en olijfolie bij Unilever ontdekte ik mijn passie voor dit vak,maar raakte ik met name gefascineerd door nieuwe technologie en maatschappelijke veranderingen waar consumenten mee te maken krijgen. Deze fascinatie kon ik combineren met een mijn persoonlijke fettisj voor broadway bij Joop van den Ende Theater Producties. Hier was ik verantwoordelijk voor de marketing van o.a. The Lion King en Tarzan. Daarna stapte ik over na een start-up en zette ik ’s wereld eerste modecadeaubon, de fashioncheue in de markt. In al die jaren was ik mij heel erg bewust van feit dat de meeste organisaties een enorme kloof hadden met de vrouwelijke consument, daaorm startte ik in 2008 mijn buro Spark Avenue: feminine branding.

In 2012 werd mijn boek Miss Marketing door de Adfo Groep op de markt gebracht en het werd zowaar een marketing bestseller. Steeds meer werd ik als spreker gevraagd om niet alleen wat te vertellen over de feminine future maar ook over andere trends. De afgelopen jaren heb ik gewerkt voor vele uiteenlopende merken en bedrijven en gesproken op nationale en internationale congressen.

Ik woon en werk in Amsterdam met mijn grote gezin inclusief hond., Al jaren ben ik U2-fan en heb ook nog in een ver verleden de PABO gedaan. Naast mijn werk als trendwatcher zit ik in het bestuur van NIMA.