TREND INTELLIGENCE & ACTIVATION

The Future Will Tell doet trendonderzoek en toekomstverkenning voor  merken en organisaties die gedreven zijn om verder te kijken dan morgen. Anno 2016 verandert de wereld continu in volle vaart, trends bieden een kompas om richting te kiezen. Voor de organisatie, het merk en jezelf.

RUMOURS ABOUT TFWT   “Not only brings Mabel a burst of energy to the room, she also knows her trends very well. With her crystal clear insights she easily connects dots between holistic waves in future needs and tangible white spaces within the relevant landscape. Since her insights are always tailor made it is very easy to implement eye openers immediately into day-to-day business. Moreover, because she understands the balance between outside-in inspiration and inside-out business priorities she is a true gift to work with.” 

Anne-Sterre Mees, Global Consumer & Market Intelligence Manager  PHILIPS  

SHORT RUNTIME, BIG IMPACT

In een korte intensieve trajecten, brengt TFWT in kaart wat de trendsignalen zijn binnen en buiten het speelveld.  Deze trendsignalen vormen een aanzet om toekomst scenario’s te ontwikkelen in de vorm van trend stories en future  brand maps, die vervolgens weer worden door vertaald naar bijvoorbeeld innovation of strategic guidelines.

MORE BRAINS, BETTER WORK

Goed trendonderzoek is geen solo werk, daarom betrek ik altijd experts, jonge entrepreneurs, stakeholders en andere brainagents in het traject. Vaak zijn dit volunteers die het inspirered vinden om mee te werken in een brain session. Onderzoek gebeurt aan de hand van het werk van kunstenaars, designers, promovendi mislukte start-ups, scale-ups, bloggers, het straatbeeld, opkomende steden en heel veel communities.

ACTIVATIE:  TRENDS WAAR JE WAT MEE  KUNT

Mijn roots liggen in marketing, mijn hart ook. Trendwatching wordt nog al eens door organisaties als vaag en weinig toepasbaar ervaren. Mooie plaatjes leuk verhaal, maar wat kunnen we er mee? Door mijn jarenlange marketing ervaring weet ik trendonderzoek door te vertalen naar concrete kansen waar je nu mee verder kunt. Trend Activatie is daarom de core business van The Future Will Tell.

FUTURE SKILLS

“Everybody Trendwatcher”, dat is mijn motto. Toekomst onderzoek is niet meer alleen voor diegenen met een tech-fettisj of een hyper sensitieve mode-antenne. In de snelheid van deze wereld zou iedereen kennis moeten maken met de skillset van trendwatching. Want ook jouw persoonlijke toekomst kun je positief beinvloeden door gevoel en een gegrond beeld te ontwikkelen  voor de toekomst. TFWT helpt jou of je bedrijf future skills te ontwikkelen, tailor made of in een Masterclass Futurise. Check de website voor de nieuwe data.